1.04.2014

Sutlu Mantar Corbasi


 Benim tarifimi kesinlikle denemelisiniz :)
Butun ailemin begenerek ictigi misafirlerimin nasil yapiyorsun sorusunu sikca sordugu favori corbamdir mantar corbasi...

Tarifim 6 kisiliktir

10 tane buyuk kultur mantari
100 gr tereyagi
2 su bardagi soguk sut
4 su bardagi sovuk su
3 yemek kasigi un
1 cay kasigi karabiber
1 tatli kasigi tuz

Not:Ben corbalarimda krema kullanmiyorum onun yerine sut kullanmayi tercih ediyorum eger siz krema kullanicaksaniz bu tarife 1 paket krema kullanmalisiniz.

Mantarlarimizi temizleyip minik parcalar halinde tenceremize dogradiktan sonra tereyagimizla mantarlarin kokusu gelene kadar kavuralim. Ayri bir kapta sutu,suyu ve unu cirptiktan sonra mantarlarimizin uzerine bosaltalim.
Kaynayana kadar orta ateste tutalim ve sureli karistiralim kaynamaya baslayinca kivam aldigini goreceksiniz.
Kaynadiktan sonra altini kisalim ve 20 dk kisik ateste pismesini saglayalim. 
En son islem olarak karabiberimizi ve tuzumuzu koyalim altini kapatalim.
Afiyet Olsun...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlariniz fikirleriniz duzeltmeleriniz benim icin cok kiymetli simdiden tesekkur ederim...
gmail ve blogger hesabi olmayan degerli misafirlerim yorum bicimi seceneginden adi/url yazan yeri secip adi yazan yere isim yazip url yi bos birakip tamama basarak kendi isimleriyle yorum yapabilirler:)