12.16.2013

Petso Feslegen Sos

Petso sos diyorlar buna benim icin bu Feslegenli sos:)
Makarnada cok guzel oluyor deneyin begenceksiniz'
gelsin tarif...
Malzemeler:
  • 1 bag feslege
  • 2 dis sarimsak
  • 1 kahve fincani cam fistigi
  • 1 kucuk cay bardagi zeytinyagi
  • tuz,karabiber
Yapilisi;

Oncelikle belirtmek istiyorum illa cam fistigi kullanacaksiniz diye bir kaide yok ben iki turlusunude denedim fistiksizda gayet iyi oluyor.
feslegenleri saplarini koparip sadece yaprak olacak sekilde rondoya alalim, sarimsagida rondoya alalim ama ya dovelim yada rendeleyelim.
Fistigin tamamini,yarim cay bardagi zeytin yagi tuz ve karabiberi katip rondoda puruzsuz bir hale getirelim.Iyice cektikten sonra kalan zeytinyaginida ilave edelim.Kavanozda yada saklama kabinda buzdolabinizda muhafaza edebilirsiniz.
Afiyetle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlariniz fikirleriniz duzeltmeleriniz benim icin cok kiymetli simdiden tesekkur ederim...
gmail ve blogger hesabi olmayan degerli misafirlerim yorum bicimi seceneginden adi/url yazan yeri secip adi yazan yere isim yazip url yi bos birakip tamama basarak kendi isimleriyle yorum yapabilirler:)