12.12.2013

Tam Bugday Ekmegi (EYM de)



Merhabalar:
Evet bu ekmekleride ben yaptim aslinda ne gerek var dediginizi duyar gibiyim :)Turkiye`de yasiyorsak bencede gerek yok firina git ohhh mis gibi sicacik taze ekmegini al :) Ama Turkiye`de olmayinca mecburen ekmegimizi kendimiz yapiyoruz hee burda ekmek yokmu var ama icim almiyor bi suru ek malzeme kullaniliyor.Ben en iyisi kendi ekmegimi kendim yapayim dedim ve bir ekmek makinasi alarak olaya start verdim :D
Esimde bu ekmegi cok seviyor  aslinda ben bile sasirdim bu kadarini beklemiyordum:)
Tarifini yazicam tabiki size ama Memleketteyseniz bence ne makina alin nede ugrasin gerci benim icin bir keyif  ugrasi ama gerisini siz bilirsiniz ...
Oncelikle ekmek makinaniz olmali...



Malzemeler;
1 su bardagi ilik sut yarim su bardagi ilik su
1 su bardagi tam bugday unu 
2 su bardagi beyaz un 
2 yemek kasigi sivi yag
1 tatli kasigi tuz(tepeleme)
2 tatli kasigi seker(tepeleme)
1 cay kasigi instant maya 
Yapimi:
Once sivilari koyuyoruz su sut yag 
daha sonra unlar tuz seker maya 
makinanin 3:30 dk lik programinda basit ekmek programidir pisiriyoruz  
Afiyetle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlariniz fikirleriniz duzeltmeleriniz benim icin cok kiymetli simdiden tesekkur ederim...
gmail ve blogger hesabi olmayan degerli misafirlerim yorum bicimi seceneginden adi/url yazan yeri secip adi yazan yere isim yazip url yi bos birakip tamama basarak kendi isimleriyle yorum yapabilirler:)