12.13.2013

Aglayan Kek

Bu Kekte benim ilk paylasimim olsun ben blogun yeni yazari Kevser.
Abla kardes kendi yaptiklarimizi denediklerimizi size sunuyor olucaz,
 Umarim benim tariflerimide begenirsiniz.




Malzemeler
3 yumurta
1 su bardagi sut
1 su bardagi sivi yag
1 su bardagi toz seker
4 yemek kasigi kakao
1 paket kabartmatozu
2 su bardagi un

Keki islatmak icin;
1,5 su bardagi sut

Ustu icin;
Kremsanti
Cikolata sos
hazirlanmalari
icin sut


Hazirlanisi;
Kek malzemeleri ile kekimizi yapiyoruz.
Ben kare borcamada pisirmistim artanini bu ufak kaplara koydum ama aslinda kare borcamda pismesi lazim tamamen sizin tercihinize birakiyorum.Kek pistikten sonra sogumaya birakiyoruz.Soguyunca dilimleyip, belirttigimiz miktarda sutle islatiyoruz.
Kekimizin ustune onceden hazirladigimiz kremsantiyi yayiyoruz.
Kremsantininde ustune ilik cikolata sosumuzu dokuyoruz ilik oldugu icin doktugunuzde goz goz olucaktir krem santi yukari cikicaktir kekde ismini burdan almaktadir. Afiyetle...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlariniz fikirleriniz duzeltmeleriniz benim icin cok kiymetli simdiden tesekkur ederim...
gmail ve blogger hesabi olmayan degerli misafirlerim yorum bicimi seceneginden adi/url yazan yeri secip adi yazan yere isim yazip url yi bos birakip tamama basarak kendi isimleriyle yorum yapabilirler:)