12.12.2013

Kendimden Kisaca;
1985 Izmir dogumluyum aslen Malatya`liyim ama 
Istanbul`da buyudum yetistim okudum evlendim :)
Universite hayatim cok kisa surdu 1 yil Qafqaz Uni. Edebiyat bolumu 
1 yil Baku devlet Uni. Psikoloji bolumu sasirmayin hayat iste :)
Cok istedigim ancak yarida kestigim egitim hayatim da boyle ...
Simdi ne yapiyorum peki;
Herzaman tam destek hayatimi tamamlayan adamla evli ve  cok mutluyum...
Hayat beni taaa  Amerikaya savurdu burada aileye duyulan ozlemden baska 
Birde memlekete duyulan ozlem var ama onun disinda keyfim yerinde ...
Velhasili eee evde oluncada bir suru yeni tarifler lezzetler yapip duruyorum 
Resimlerini cekiyorum, yapmayi sunmayi yedirmeyi cok severim 
Dedimki neden paylasmiyorum 
Iste bu sebeple sizlere bu blogu hazirladim umarim muaffak oluruz:)


Blog yemek tarifleri agirlikli ama Amerikadan farkli ilginizi cekeceginiz dusundugum resimleride paylasabilirim ve farkli tasarimlar gorebilirsiniz bunun disinda  blogla  ilgili yardim isteyen herkeze elimden geldigince yardim ederim.
Ulasmaniz yeterli ben cok cektim o konuda...
Ve arasira dostlardan paylasimlar yapacagim yeni bloglarin sayfalarin bilgisini sizinle paylasacsagim.


Hosgeldiniz Sefa getirdiniz...


                                                                                                         Tuba Kacar AKSOY

1 yorum :

  1. Merhaba. Blog sayfamı başka bir adrese taşıdım sizin yazdıklarınız bana geliyor ama benim yazdıklarım size ulaşmıyormuş ben de kendi çapımda etkinlik düzenliyorum:) Adres, kalemderi.blogspot.com aslında takipte görünüyorsunuz ama neden öyle oldu bilmiyorum. Buradan takibe alırsanız çok mutlu olurum. Etkinliğe katılıp bloğunuzu da tanıtırsanız daha çok sevinirim:) Sanırım tüm takipçilere bu şekilde haber vermem lazım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

yorumlariniz fikirleriniz duzeltmeleriniz benim icin cok kiymetli simdiden tesekkur ederim...
gmail ve blogger hesabi olmayan degerli misafirlerim yorum bicimi seceneginden adi/url yazan yeri secip adi yazan yere isim yazip url yi bos birakip tamama basarak kendi isimleriyle yorum yapabilirler:)