3.22.2014

Yalanci Iskender



Kimdemis gurbette iskender yok diye ben yaptim sizde yapin
 ev ahaliside cok begendi  demekki tutturmusum :)


Malzemeler
*********
Pide ( pide yoksa ekmek)
Kuzu eti yada dana ben kuzu kullandim
3 buyuk domates
50gr tereyagi


Cok kolay yapimina once eti ince ince dogramakla baslayalim ben bunun icin et cozulmeden dogradim daha iyi oluyor.
Etleri hic su koymadan ocaga alalim suyunu verip cekene kadar karismayalim
 suyunu cekince 50 gr tereyagini ekleyelim
 Yag eriyip kavrulma sesleri kelince minik kupler seklinde dogradigimiz
 domateslerimizi ekleyelim tuzuda verip
 agzini kapatip, kisik atese alalim.
Pidelerimizi ki ben bulamadigim icin ekmeklerimizi kup kup dograyip firina atiyoruz
 Kitir hale gelicek sekilde firinlayalim.
Etimiz yaklasik 30 dk da istedigimiz gibi olucak.
Domates sosu yogun olmali cunku kitir ekmekler domates sosu sayesinde yumusayacak.Olcuyu siz domatesle arttirabilirsiniz.
Ekmegin uzerine domatesli etimizi yayip uzerinede tereyag kizdirip dokelim 
Ve yogurtla servis edelim 
Afiyet olsun ....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlariniz fikirleriniz duzeltmeleriniz benim icin cok kiymetli simdiden tesekkur ederim...
gmail ve blogger hesabi olmayan degerli misafirlerim yorum bicimi seceneginden adi/url yazan yeri secip adi yazan yere isim yazip url yi bos birakip tamama basarak kendi isimleriyle yorum yapabilirler:)